
Objavljeno: 26.02.2010.
Datum posljednje izmjene: 23.08.2011.

Proizvodi bogati vitaminom C su ključni za proizvodnju i stvaranje kolagena. Pokušajte jesti dva obroka voća, jedan obrok crvene paprike i/ili brokule svaki dan.
Bogati su vitaminom E, antioksidansom koji radi kako bi zaštitio kožu od UV-vezanih slobodnih radikala. Gornji slojevi kože sadrže visoke razine E vitamina koji pomaže stanicama da ostanu zdrave. Pojedite 2 žlice sjemena ili 23 badema dnevno.
Slatki krumpir i špinat su prepunim antioksidansom beta-karotenom. Vaše tijelo ga pretvara u vitamin A, koji regulira stanice kako bi površina kože bila glatka. Karotenoidi mogu smanjiti osjetljivost kože na suncu. Jedite tri obroka dnevno.
Ova hrana je bogata bjelančevinama, puna željeza i cinka, minerala ključnih za zdravu funkciju kože. Crvene krvne stanice trebaju željezo da bi prenosile kisik do kože zbog čega ona izgleda zdravo i sjajno. Jedite 1 porciju žitarica, 1 porciju veličine dlana mesa ili peradi ili 3 kamenice dnevno.
Ove ribe i orašasti plodovi bogati su omega-3 masnim kiselinama, koje se bore protiv upala u tijelu uzrokovanih suncem i stresom. Upala stvara slobodne radikale, a slobodni radikali pridonose starenju kože. Jedna studija je pokazala da starije osobe koje konzumiraju više ribe i povrća tijekom svog života imaju manje bora od onih koji jedu više mesa, izvještava Journal of the American College of Nutrition. Jedite 5 obroka ribe tjedno.
Australski istraživači su pronašli da dijeta s niskim glikemičkim indeksom (više cjelovitih žitarica, proteina i rafiniranih ugljikohidrata u odnosu na proizvode kao što su bijeli kruh) može smanjiti akne. Jedan od razloga je taj što namirnice s niskim glikemijskim indeksom pomažu zadržati stalnu razinu inzulina, dok rafinirani ugljikohidrati i šećeri povisuju razinu inzulina. Povišenje može povećati proizvodnju androgena, hormona koji može uzrokovati akne. Pokušajte jesti tri obroka dnevno.
Stanice kože sadrže uglavnom H20, a ako ste dehidrirani, koža će izgleda loše. Spriječite dehidraciju i pijte vodu kada ste žedni. Pijte najmanje 6 čaša dnevno.