PDA

Pogledaj Full Version : Krvni podlijevi!


Gordana Peroković
03.05.2010, 09:59
Imam još jedno pitanje za Vas.Inače patim od slabe cirkulacije,neprestano mi je hladno i često mi trnu ruke.Već tri godine pijem tagren i on mi je pomogao,više nemam glavobolje,ali zabrinjavaju me ostale promjene.Često mi ide krv iz nosa,a neki dan su mi se na nogama na dva mjesta napravili krvni podlijevi,sami od sebe,nije bilo ni nekog udarca niti išta slično.Moram napomenuti da izgledaju kao točkasto krvarenje i nisu plave boje kao kad popucaju kapilare već crvene.Inače mi se redovno desi unatrag 5 god.da mi kod običnog udarca po lopti(ne baš jakog) puknu po dvije žile na šakama,tako da se više ni sa djecom ne mogu opušteno igrati.Da li je to do žila,kože,anemija ili nešto drugo i da li da napravim kakve pretrage.Hvala!

Tena
03.05.2010, 18:14
Poštovana,

lijepo bih Vas molila da sto prije napravite krvne pretrage!

Ne znam iz kojeg Vam je tocno razloga bio pripisan Tagren, ali to je lijek koji smanjuje agregaciju (stvaranje nakupina) trombocita - krvnih plocica koje inace sluze kod saniranja ostecenja žilica, da to ovako laicki objasnim. (daje se nakon operacije, mozdanog udara, itd)

Ukoliko se broj trombocita u krvi smanji ispod minimalne granice (tj. dodje do stanja koje nazivamo trombocitopenija), krv se 'razrijedi' ,a 'obrana' od krvarenja/rana / modrica postaje sve slabija i sve opasnija te se pocinju javljati simptomi poput krvarenja iz nosa, 'tockica' na kozi koja su nista drugo nego krvarenja iz malih zilica.

Uz lijek (u ovom slucaju Tagren) postoji jos niz razloga zbog kojih moze doci do smanjenog broja trombocita u krvi te bi ih detaljnom obradom trebalo iskljuciti.

U svakom slucaju prvi korak je da napravite krvne pretrage i posavjetujete se o daljnjem uzimanju/doziranju Tagrena s lijecnikom koji vam je isti i preporucio.

Lp